tisdag 30 april 2019

Ole Larsen i Tromsö

I tabell 5 er nevnt min tippoldefar Ole Larsen - født 12.5.1779. Er det mulig å få opplyst hvor dette er funnet. Har prøvd å 
finne ut hvor han kom fra og hvem som er hans foreldre. Det hadde vært til utrolig stor hjelp. Har funnet en Ole Larsen i Skjervøy, 
men jeg har ikke klart å bekrefte at det er den rette Ole Larsen. 
Med vennlig hilsen 
Ragnhild.albert@gmail.com 

Sendt fra min iPad

Hej Ragnhild,
Du har hittat Ole Larsen i en släktutredning som andra har gjort och som jag har funnit på Geni. Jag kan därför inte garantera att den är korrekt. I tabell 5 finns mycket riktigt din Ole Larsen i Hundberg, Ramfjord, Tromsö född 12/5 1779. 
 I Geni hittar du honom här och där finns inga föräldrar angivna. Jag kan bara gissa att den här forskaren har Ole Larsen som äldst i den här grenen. Man får nöja sig med uppgifter om fru och barn. Men det har du säkert redan sett själv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar